الاثنين، 10 سبتمبر 2012

بدري

صاحية من ساعتين .. قعدت ساعة الا ربع في السرير بحاول أنام تاني بس فشلت
قومت عشان أظبط فيديوهات الإنجليش عشان الامتحان الفاينال بكرة ان شاء الله
بعدين سجلت في كورس أون لاين 
أيون أيون عن Listening to world music
جامعة بنسلفانيا
:) :)

صحيح أنا أساساً كنت داخلة عشان كورس Fundamentals of pharmacology
بس مش قدرت صراحة أقاوم خصوصاً إن مفيش وجه مقارنة
المهم بقى هقوم أعملي ساندوتش جبنة بالفلافل
وهظبط اللاب بتاع أخويا عشان اشغل عليه باقي اليوم
ومش عارفة دلوقتي إذا كنت هروح أقابل هبة وعلا ونرمين في نادي الأطباء ولا لا
ماما تعبانة شوية وأنا كنت مندلة معاها امبارح طول اليوم

طبعاً هبة دي صديقتي الصدوقة كنت اتكلمت عنها في كذا بوست هنا
علا ونرمين مع إني معاهم من شهرين ونص في كورس الانجليش
بس أنا أول مرة اكتشفهم من يومين
لما كنا عاملين discussion group عن  Our dreams and goals
ينات دماغها نضيفة أوي وعالية ومش تافهة
 صحيح نرمين شبه باسنت سعد صاحبتي جدااااا في الشكل واللبس وكمان TEDx
إن شاء الله أغرّفهم على بعض

بس زعلانة أوي ان اول مرة كنت اتكلم معاهم من يومين بس
حظهم جاه في وقت كنت مكتئبة فيه ومعنديش اي استعداد اتكلم مع حد
مش مشكلة لسة قدامي سنة معاهم في الكلية
المهم بقى أنا لازم أقوم بطني بتصوصو من الجوع ولسة كمان هعملي شاي بلبن

P.S: داخلة من اكاونت أخويا عشان كسّلت أعملي أكاونت :))


ليست هناك تعليقات: