الخميس، 7 يونيو 2012

Without u: 4 my l♥vely N70 MUSIC EDITION


أصل مش مجرد موبايل دول سنتين من عمري معاه
كان عندي لسة 18 وببدأ أفهم العالم زي ما كون طفل بيتولد من جديد
وهو اتولد معايا
قالولي في الصيانة إن كل اللي عليه هيتمسح
حسيت للحظة إني بحقد عليه في حاجات كتيرة اوي نفسي امسحها من حياتي بس مش قادرة
وبعد شوية الحقد اتقلب لخوف
هو الموبايل كدة مش هيعرف اني أنا اللي صاحبته
 !!
يمكن دي فرصته إنه يبدأ حياة جديدة
أنا مكنتش برحمه برضه
بس بيتهيألي اللي بينّا أكبر من إنه يتمسح زي
الصور اللي كنت بوقف فيها الزمن والضحكة للحظة
قائمة To Do اللي معملتش منها ولا حاجة :D
أعياد ميلاد صحابي ومواعيد امتحانات العملي
هو ممكن يتمسح من عليه كل الحاجات دي
بس أنا مش ممكن يتمسح من بالي ابدا
ليلة الامتحان وهو نايم قلقان جنبي على المخدة
وأنا ظابطة المنبه فيه عشان أقوم أراجع الفجر
ال Music والراديو و Mega FM وقت المذاكرة

الفيس والشعر لما المحاضرة بتبقى مملة وهي على طول مملة 
10/ 2011


بالفعل ارتباطي بالماضي أكبر من ارتباطي بالحاضر.. وماحدث قديماً لا يمكنني تجاوزه.. وهذا ما يعرقل كل خطوات حياتي 
6/2012

هناك 3 تعليقات:

Khadega Ghatwary يقول...

طب لو بتحبيه قوي كده متبيعيهوش ، خليه معاكي ، حتى لو هتجيبي واحد جديد :)
انا لو مكانك أخليه ^_*

بِنت نُكتة يقول...

أنا مش بيعته ولسة محتفظة بيه وهو خردة :(

Unknown يقول...

بالفعل ارتباطي بالماضي أكبر من ارتباطي بالحاضر.. وماحدث قديماً لا يمكنني تجاوزه.. وهذا ما يعرقل كل خطوات حياتي

---

و هنا اشترك معك في هذا الشعور !


صاحب الزمن الجميل