الجمعة، 21 يونيو 2013

لما أليس طلعت من الحفرة


عريس 1 :
الست مالهاش إلا بيتها

عريس 2:
أنا طلعت من ثانوي كانت والدتي اتوفت ..
 فاللي عايزه منك زي ما تكوني حبيبتي وخطيبتي ومراتي وكل حاجة ..
 تبقى كمان أمي 

عريس 3:
1-إيه رأيك في تعدد الزوجات؟
2- امتى تطلبي مني الطلاق؟
3- ههههههههه إنتِ شكلك عصبية أوي على فكرة
:D

دكتور في الجامعة:
إنتِ اشطر من ال 16 ع الدفعة ..
 وعرفتي تجاوبي اسئلة هي معرفتهاش
:p.s 
عطاني 33 من 40 وهي 34 من 40

ابتهال:
أنا أريد أن أحيا يا ابتهال .. لأن النجاة فقط لا تكفيني

لمياء ولمياء:
اوعي تتخلي عن الكتابة

إسراء:
أنا بصيت في الحفرة اللي وقعت فيها أليس .. 
ومن يومها مابقيتش بشوف الدنيا زي الأول

ناس كتيرة:
سيبي لنا اسمك ورقم تليفونك وهنبقى نتصل بيكِ

إسراء تاني:
-ماتفقديش إيمانك بالكتابة..
- والله يا إسراء أنا أصلاً فقدت إيماني بالدنيا كلها مش بالكتابة بس

نفس ذات إسراء الأولانية والتانية:
-خلاص اقعدي في البيت وريحي نفسك
-لا لا لااا أنا عندي انهزم 1000 مرة برا البيت .. على إني انهزم الهزيمة الكبيرة واستسلم واقعد في البيت

إسراء غيرها:
اوعي تحطي كلمة ولاد وكلمة كويسين في نفس الجملة

حسين 
الباب المفتوح:
هي دي السكة اللي لازم تمشيها لوحدك



ليست هناك تعليقات: