الخميس، 10 نوفمبر 2011

عن العيد السعيد


كان عيد حِلو أوي 
اكتشفت فيه أن العيد مش بيتولد غير جوّانا وبقرار مِنّا
كل الناس بتحس بالعيد بشكل 
 بيتوقف على كل واحد
في ناس بتكتفي ب 3 في الصغير و ب4 في الكبير
بس لو العيد كان مولود جوّانا ممكن نفضل في عيد إلى ما لا نِهاية
لو خدنا القرار دا بِجد
عن نفسي يعني السنة دي قررت آخد يومين زيادة
لحد الجمعة 16 ذو الحجة 
بالمناسبة دا عيد ميلادي بالتقويم الهجري
هكمّل 21 سنة هجرية
أنا كان نفسي القرار إن العيد يفضل إلى ما لانهاية
بس مش قادرة آخد القرار دا وأنا يوم السبت عندي سكشن سيوتكس
ويوم الحد فيتو

كُل سنة وإنتم طيبين


9/11/2011


هناك تعليقان (2):

Khadega Ghatwary يقول...

و انا كمان مش قادرة اخد القرار ده دلوقتي و انا عندي امتحان ميد ترم اندستريال بعد بكرة و لسه مبدأتش مذاكرة
^_^

بِنت نُكتة يقول...

هههههههههه
معلشي يا خوخة
بس تصدقي
المفروض نحاول نستمتع بالحياة اكتر من كدة
5 سنين في صيدلة
صعب اوي كل ذكرياتنا عنهم اننا بننمتحن بس