الأربعاء، 21 نوفمبر 2012

أنا حلوة وزي الفل :D

أنا عارفة إني مش بكتب هنا غير على الوجع والاستياء.. واللي هياخد المدونة دي ك Source
عن كل شخصيتي يبقى هو ميعرفشي حاجة عني .. أنا إنسانة مش مهزومة ولا منكسرة ..
بس هو الحظ بقى إني مش بعرف اكتب غير في الحالتين دول

أنا الحمد لله ليا انتصارات برضه في الحياة ..

 يعني مثلاً واخدة مركز تاني قصة قصيرة على الجامعة :D

.. عملت مجلة فارما بظ لشباب صح من وأنا في سنة أولى :d

نظمت يوم ثقافي مع ابتهال في سنة تانية
كنت عضوة في مويك في سنة تالتة وانضميت حالياً لبصمة 
حافظةعدة أجزاء من القرآن الكريم :)
بعد برنامج في اذاعة صوت صيدلة وانا في بكالوريوس دلوقتي
السنة اللي فاتت كانت أول سنة أجيب فيها جيد جداً وأول سنة ابطل تزويغ من المحاضرات
وبألف رواية اسمها لذلك أحببتها يوماً
ليا صحاب كتير جداً غير اسراء صالح وابتهال واسراء فرماوي وهبة عادل .. اللي مش بتكلم غير عنهم .. زي اسراء صوابي أول صديقة ليا في الكلية واسراء السيد أقدم صديقة ليا من اولى ثانوي واسراء شرقاوي واسراء صبري واسراء ابو زيد ورغدة وجهاد يوسف وجهاد جابر وطبعاً سلمى ومي ولميا وحنان
انطباع الناس عني ديماً ايجابي الحمد لله وبيستغربوا لما بيلاقوني زعلانة .. يا سلام لو كان معايا الاوتجراف بتاعي كنتوا صدقتوا على طول والله 

مش معايا منه ع الجهاز غير الصفحة دي


دي صورتي بقى مع دكتور منير :)

طب مش بالذمة مش ابقى حلوة اهو وزي الفل
:) :) :)

هناك تعليق واحد:

ألـــــــوان الحيــــــــاة يقول...

مكتووووووووب اسمى هع ^_^

والله كفايه نقاء قلبك وتلقائيتك اللى يمكن موجود فى ناس كتير بس انتى أكتر واحده بحسه فيها :))