الاثنين، 28 يناير 2013

إلى من سيقرأ يوماً "2"



 My dear anonymous 

طيب أولاً أنا متضايقة جداً دلوقتي.. حصل موقف كدة ومش هينفع احكيه ع المدونة .. عشان ما عنديش نية اشتم.. دا غير إني كنت بتكلم مع إسلام وبشكي له من حاجات كتير  .. قام مختصر كل مشاكلي في إني عندي فراغ عاطفي .. المشكلة إنه عنده حق




 My dear anonymous 
وأنا بغسل المواعين كنت بفكر في إني زي مكون بجري في سبق.. وإنت مش بتلعب دور مشروب طاقة.. لكن بتلعب دور الجايزة .. ودا بيدل على حاجات كتيرة وخطيرة زي أني ممكن افقد قدرتي ع الجري في أي لحظة وانهار .. 
وكنت بفكر برضه في إن المواعين غسيلها بيخلص بعد 5 أغاني



 My dear anonymous 

رجلي لسة متلجة وطلع عندي Raynaud's syndrome الدوا اللي باخده .. من آثاره الجاانبية إنه بيعمل كوابيس! .. كوابيس من اللي هي مش بفتكر أذكر ربنا فيها عشان اهدى 

مش عارفة لو كنت كتبت لك قبل كدة عن كوابيسي .. بس هقولك برضه إنها كلها واحدة .. حد من صحابي معايا ورايحين مشوار غاليا البحر.. الدنيا بتليل وصاحبتي بتختفي ومفيش غيري في شارع طويل بجري


 My dear anonymous 

د.عبد الفتاح اللي بتدرب في صيدليته قاللي .. احنا صيادلة في الأول وفي برا.. احنا مش بايعين ماتنسيش كدة في يوم .. الدكتور دا بحس إنه آخر الصيادلة المحترمين.. وبعزه أوي زي والدي.. لازم تبقى تتعرف عليه إن شاء الله


 My dear anonymous 

واتخنقت مع بابا النهاردة ع التليفزيون .. واتضايقت من نفسي أوي "افتكرت واخفض لهما جناح الذل من الرحمة" وللأسف مش دا اللي عملته.. بس لما خدت بالي صالحته على طول وإن شاء الله مش هكررها تاني


 My dear anonymous 

لاقيت عندي كتب كنت شارياها بس مقريتهاش وأنقذتني .. بدأت في كتاب الإنسان في القرآن للعقاد .. احم احم مش فاهمة كل الكلام بصراحة .. بس اللي فهمته كان حلو أوي أوي .. علمت ع اللي مش فاهماه عشان تشرحهولي في يووم من الأيام هع هع هع يا حلو :D
.. وبدأت كمان صحابيات حول الرسول لمحمود المصري .. بحاول أشوف صفات زوجات الرسول والصحابيات .. علشان اكتسبها.. في حاجات فيهم مني بس مش بنفس القوة إن شاء الله هشتغل عليها الفترة الجاية


 My dear anonymous 

نسيت أقول إني كل ما بفتقد وجودك

بدعي ب" اللهم ارزقني حبك وحب من يحبك وحب كل عمل يقربني إلى حبك.. اللهم إن رزقتني ما أحب فاجعله قوة لي فيما تحب.. وإن أخذت مني ما أحب فاجعله فراغاً لي فيما تحب" 


 My dear anonymous 
أنا ماتجننتش لسة :D

 .. أنا بس بسلي نفسي على ماتشرف سيادتك وكمان كتبت لك رسالة قبل كدة مش عارفة قريتها ولا 

إلى من سيقرأ يوماً


ليست هناك تعليقات: