الأحد، 11 مارس 2012

صباح الأماني المؤجلة

يمكن النهاردة كان أحلى صباح في حياتي
 أمنينين بتمناهم من سنتين اتحققوا النهاردة


أول أمنية هي إني أجيب جيد جداً الحمد لله جيبت 80.19 %  

بعد ما كنت بجيب 74 و 72 % السنتين اللي فاتوا .. فرّق رهيب طبعاً مجاش بالساهل ضحيت عشان اجيبه بحاجات كتيرة كان النشاط من ضمنها .. بس إحساس جميل جداااااااا خصوصا إني لما ذاكرت بجد حبيت صيدلة وحبيت المنهج بغض النظر يعني عن الشلل .. دلوقتي حتى بفكّر أكمل كلينيكال إن شاء الله ودا محتاج إن التقدير النهائي يكون جيد جداً وكل ما كان مرتفع يعني في التمنينات كل ما كانت فرصتي أحسن.. بس بحاول مندمش ع الدرجات السنين اللي فاتوا لأني فيهم اكتسبت حاجات ومهارات بجد مفيدة جدا ومحتاجاها برضه .. المهم أركز في ال 3 ترمات اللي فاضلين دول في الدراسة وربنا يقدّم اللي فيه الخير


الأمنية التانية هي Pharma BUZZ

دي مجلة كنت عملاها للأسرة من سنتين برضه بس مكنش الظروف مساعدة إنها تتطبع والحمد لله النهاردة اتطبعت .. فاضلة بس على موافقة الوكيل وإن شاء الله تتوزع


الحمد لله بجد .. أصحى الساعة 9 الصبح ع النتيجة أنزل أروح الكلية ألاقي المجلة.. شكراً ياربي معدتش أقلق على أي أمنية طلبتها منك سواء كنت بصلّي وببكي عشان تحققهالي.. وشكراً على كل حاجة كنت هموت ومش اتحققت وطلعت إنها أكبر خير إنها ماتتحققش
 أوأصغر أمنية جت في بالي ومركزتش فيها بس إنت ياربي عملتها لي


زي بالظبط أول امبارح لما كنت بقول لماما أنا نفسي في الكنافة .. بعدها بساعتين بالظبط لاقيت ضيوف مش متوقعين جوم وجابوا معاهم صنية كنافة بالقشطة .. :))

ليست هناك تعليقات: